Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πόντια αντρογυναίκα

 

Συμέλα , πόντια,  σέξυ , kelly madison,

Πήγε η Σουμέλα  , η αντρογυναίκα μαζί με τον Χαραλάμπη, τον Χάμπο  τον άντρα της να βάλουνε  βενζίνη

Ο Χάμπος δεν ξέρει να οδηγάει

Παρκάρει η Σουμέλα και λέει στο παιδί 

-Φούλαρε  το

Το φουλάρι και το παιδί  και της  ζητά 100 ευρω

"Τι 100 ευρ΄'ω ρε  εφταμηνητικο, του είπα " διηγείτα η Συμέλα

"μα μου λέει το παιδί, κυρία μου λόγο πολέμου στην Ουκρανία  έχει ανέβει. Ε και;  του λέω,σου πε κανείς πως  τα  λεφτά  φυτρώνουν κάπου  και  βάζετε ότι  τιμή σας κατέβει;

Του φώναζα και  βγήκε ο ιδιοκτήτης του πρατηρίου 

Ένας  ρεμπεσκές  είναι που ο μπαμπάς του  για να μην λέει η γειτονιά πως κάθεται του άνοιξε  το βενζινάδικο

Κυρία Συμέλα σας παρακαλώ, μου λέει, πληρώστε και μην δημιουργείται προβλήματα

Εν τω μεταξύ ο Χαραλάμπης ο αχαϊρευτος από δίπλα να μου λέει,  μην κάνεις σκηνή πάλι Συμέλα

Σκάσε και συ  βρε  ευκαιρόμυαλε . Αυτοί σε λίγο θα  ζητάν και το βρακί μας

Γυρνάω στον ιδιοκτήτη και του λέω

Άκου  φλωράκο , χρέωσε μας την πραγματιή αξία της  βενζίνης για να χουμε όλοι μια  ήσυχη νύχτα


Φορτώνει ο  ιδιοκτητάκος   και μου αρχινά  τις απειλές

Έλα  ρε  αν σου βαστάει του λέω

Ξέρω καράτε μου λέει

Σώωωπα ; Και  γω  τώρα  πρέπει να  χεστώ πάνω  μου; του λέω και επισημαίνω , βρε γυναίκα  γυμνή  είδε για πρώτη  φορά στα  35  σου και αυτό στο  φίλμνετ

Ε φορτώνει  και ο  τυπάκος παίρνει  θέση μάχης και μου κάνει  ντου"

Ο Χαραλάμπης αναφέρει


"Ο Περικλάκος, ο ιδιοκτήτης  σηκώθηκε  στον αέρα να κλωτσήσει την Συμέλα. Εγώ μπήκα και κρύφτηκα στο αμάξι απ τον  φόβο μου

Η Συμέλα απλά  μετακινήθηκε απ την θέση της και ο  Περικλάκος πήγε και έπεσε στην πινακίδα με τις τιμές 

Έφαγε τα μούτρα  του

Βγήκα απ το αμάξι τον πλησίασα  και τον ρώτησα

Θες να καλέσω ασθενοφόρο  Περικλή;


Δεν πρόλαβα να καταλάβω  τι μου απάντησε  γιατί  το χέρι της Συμέλας που κάτσε ένα  τάλαρο στον σβέρκο , με  τράβηξε απ τον γιακά με σήκωσε στον αέρα , με τοποθέτησε  στο αμάξι και γυρίσαμε σπίτι μας"

Η Συμέλα καθόταν  το βράδυ στο μπαλκόνι . Κάπνιζε και σκεφτόταν

"Βενζιν- άδικο, η  σωστή κατάληξη  για τον  σωστό προσδιορισμό"



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΠΑΟΚ- Κυπελλούχος Ελλάδος 2021(φωτο-αφιέρωμα)

 

Η Αγγλία και οι Βίκινγκς

γράφει ο Ερπετός Vikings invade the isle of Lindisfarne, 793 AD. To 793 μ. Χ. οι Βίκινγκς εισέβαλλαν στο μικρό νησάκι του Lindisfarne, στη βόρειοανατολικη Αγγλία. Το νησί γνωστό και ως Holy Island, ήταν τόπος μοναχισμου, κέντρο του Κελτικου Χριστιανισμου από τον 6ο αιώνα. Τώρα οι μοναχοί ήταν Αγγλοσαξωνες που πλέον είχαν εκχριστιανιστει. Οι Βίκινγκς σκότωσαν τους περισσότερους μοναχούς, λεηλατησαν την εκκλησιαστικη περιουσία και πήραν μέχρι και κάποιους μοναχούς ως σκλάβους. Η επιδρομή στο Lindisfarne που θορυβησε έντονα το τότε χριστιανικό τμήμα της Ευρώπης, είναι η πρώτη μεγάλη στην ιστορία των Βίκινγκς και απαρχή της λεγόμενης εποχής των Βίκινγκς που έληξε με τον εκχριστιανισμο τους τον 11ο αιώνα.

Ο Μαμπάτα εξαγριώνεται με την διαχείρση του convid και τις influencers (video)