Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Lords of Atheism- a heretic story of a Heroic Exodus



777
Έτσι  βρεθήκαμε στις ακτές της Δυτικής Ελλάδος  στα χρόνια  της; μεγάλης φωτιάς
Σαλπάραμε  κυνηγημένοι απ τις ακτές της Μπαρμπαριάς, της Αλγερίας  βρε. Οι  μεγάλες  και οι μικρές  δυνάμεις  είχαν  κουραστεί απ την δράση μας . Βλέπεις επί δυο αιώνες ρημάζαμε τα πλοία τους  χωρίς οίκτο και κάπου έφθασε στο απροχώρητο για αυτούς
  

μας πήραν στο κατόπι  δυο γαλλικα και ένα  αγγλικό , σε όλη την  διάρκεια  της καταδίωξης μας κανονιοβολούσαν συνεχώς
εμείς  στο Πειρατικό μας  είχαμε  ξεμείνει από  μπόμπες, μόνο δυναμίτη είχαμε στα αμπάρια μας  και σφαίρες  για τα πιστόλια μας 

έξω  απ την  Σικελία  πέσαμε σε   φουρτούνα  , χάσαμε σχεδόν όλο μας το πλήρωμα και κάπως έτσι βρεθήκαμε  ναυαγοί στις ακτές της Δυτικής Ελλάδας
όταν ξυπνήσαμε το πρωί στην αμμουδιά της λιμνοθάλασσας είδαμε πίσω μας να ορθώνεται μια πόλη  βρώμικη, φτωχική και μπαχαλαοειδής όπως σχεδόν όλες οι πόλεις της Οθωμανικής   αυτοκρατορίας
τραβήξαμε κατά εκεί...

είχαν λέει επαναστατήσει, δίωξαν τους Τούρκους  που τους είχαν  μπαστακωθεί για 4 αιώνες

εμείς , συνηθισμένοι απ τον Πειρατικό τρόπο ζωής δεν είδαμε πάντως καμιά  επανάσταση
Ο Παπάς  έκανε κουμάντο, ο  τοπικός πολέμαρχος έκανε  κουμάντο, ένας καλοντυμένος  ευπρεπής  , ευθυτενής εγγλέζος  φιλέλληνας έκανε κουμάντο, ο  αρχιδάσκαλος  έκανε  κουμάντο...
μπορεί εμείς  να θεωρούμασταν κάφροι αλλά  τουλάχιστον είχαμε δημοκρατία  και στα πλοία μας και  στα  εδάφη που  διατηρούσαμε ως βάσεις μας

περπατήσαμε μέσα στο  αχούρι που λεγόταν πόλη
Χώρισα κάποια  στιγμή με τους φίλους μου
Κατευθύνθηκα  προς τις παρυφές της πόλης
Εκεί σε μια αγροικία  είδα  εκείνον  τον  φτωχό αγρότη να  χτυπάει  την γυναίκα  του
Ακούμπησα στο δέντρο της αυλής και παρακολουοθούσα  την σκηνή
Μαλάκα μου , ο τύπος τις έριχνε πολύ ξύλο  λες και πάλευε να σώσει την ζωή του
-Ε  πατριώτη ; του φώναξα, γιατί τις  βαράς;
-Κοίτα την δουλειά σου  εσύ, δικές μου είναι ότι  θέλω τις κάνω
-Δεν έχω άλλη δουλειά  να κάνω και είπα να ασχοληθώ με την ξεφτίλα  σου , του φώναξα 
ο χωριάτης παράτησε την   γυναίκα , πήρε την καραμπίνα  του και άρχισε να με πλησιάζει φωνάζοντας "φύγε"
-Έλα  ρε βλάκα  που θα  φύγω (εδώ  δεν φοβήθηκα  τις  αγγλικές και γαλλικές κανονιοφόρους και θα  φοβηθώ το τουφεκάκι σου;)
Ο  τύπος με πλησίασε και άλλο. Βαριανάσαινε και  έβγαζε κάτι μουγκρητά 
Η  γυναίκα  του από πίσω μου φώναξε  
"Σκότωσε τον, μας έχει  φάει την ζωή"
Την κοίταξα και  παρατήρησα πως   η μπλούζα της πάνω  είχε σκιστεί και ξεπρόβαλε ελαφρώς το στήθος της


"Κυρά μου" της απάντησα "με όλο το σεβασμό αυτό είναι κάτι που πρέπει  να κάνεις   η ίδια. Αν  σε απαλλάξω  απ αυτόν τώρα , το πιο πιθανό είναι να πας να πέσεις  σε  έναν όμοιο  του"
 Ο αγρότης  γέλασε και μου πε 
-Τι λες στο ζώον; Αυτή δεν νιώθει να μαζέψει την σοδειά απ το χωράφι και  θα σκοτώσει άνθρωπο;
Θα του απαντούσα αλλά  εκεί που γελούσε  έμεινε  με  ανοικτό το στόμα και  μετά  είδα  να πετάγεται λίγο αίμα απ το στόμα  του
Μόλις το σώμα του κατέρρευσε  αντίκρισα την  νεαρή γυναίκα  από πίσω  του
να  κραδαίνει ένα μεγάλο μαχαίρι

Ένας πιτσιρίκος με φουστανέλα  παρακολουθούσε εν αγνοία μας όλο το σκηνικό και μόλις ο  αγρότης έπεσε νεκρός άρχισε να  τρέχει  όλο περηφάνια προς την πόλη. Ένιωθε ο μικρός σύμφωνα με τα  ήθη και έθιμα του τόπου τόσο σπουδαίος που θα κάρφωνε  κάτι, το οτιδήποτε  στον παπά, τον δάσκαλο , τον πολέμαρχο...

Μη στα πολυλογώ όλη η πόλη πήρε  τα όπλα και άρχισε να μας κυνηγάει
"Τρισκατάρατοι λόρδοι της Αθεΐας" φώναξε ο παπάς
Τρέχαμε με την Μαρία μέσα στο δάσος   για να βγούμε απ την πόλη μέχρι που πέσαμε πάνω στους δικούς μου
-Που πατε από εδώ;  μας είπανε , οι Τούρκοι κυκλώσαν την πόλη
Μια πόλη εν πολιορκία και οι  κάτοικοι της  κυνηγούσαν  εμένα και την Μαρία  αντί να δουν τι θα κάνουν με  τους  πολιορκητές της;


Μια  βδομάδα  εγκλωβισμένοι μέσα στην πόλη δίναμε μάχες  περνώντας από σπίτι σε σπίτι και από μαχαλά σε μαχαλά με την "Αγία Σεμνοτυφία"  των  κατοίκων

Επιχειρήσαμε να σπάσουμε  τις  γραμμές των τούρκων κάποια στιγμή αλλά παραήταν πολλοί   και  υποχωρήσαμε πίσω στην πόλη

Τελικά μάθαμε πως οι κάτοικοι θα επιχειρούσαν έξοδο
Η πείνα τους έκανε να πάψουν να ασχολούνται με   μας  και  να κοιτάξουν λίγο τον εαυτό τους

Πριν την έξοδο  εμφανίστηκαν στο κρησφύγετο  μας 4  γυναίκες 
Τα μάτια τους ήταν μαυρισμένα  απ  το ξύλο
Πίσω τους καθόταν φοβισμένα και ένα έφηβο κορίτσι
Ώπα ο Σίλβερ   ο φίλος μου πρόσεξε καλύτερα
Δεν ήταν κορίτσι
Ήταν  αγόρι που ντύθηκε κορίτσι όμως  έμοιαζε με κορίτσι περισσότερο και  απ  τα κορίτσια
-Τι στο πούτσο κάνεις  εσύ;  τον ρώτησε ο  Γκάνι
ο πιτσιρικάς  γεννήθηκε σε αντρικό σώμα όμως ένιωθε  πάντα γυναίκα, έτσι μας είπε
Μέσα στο γενικευμένο  χάος που προκάλεσε  η πολιορκία  αλλά και  η  αντίσταση μας στην καταδίωξη   βρήκε την ευκαιρία  να "εκφραστεί"
Ο Γκάνι  κοίταξε τον Αχημομούρη
Ο Ασχημομούρης δεν τα γούσταρε αυτά  και πάντα  έκανε ότι  γούσταρε
Ετοιμάστηκε να  διώξει  τον  την ...μπερδεύτηκα,  τον  πέμπτο της παρέας τέλος πάντων  όταν ο πιτσιρίκος  είπε
-Πρώτη φορά ανασαίνω. Είναι  όμορφη η ελευθερία  και αφού το ζήσα  αξίζει να  πεθάνω την επόμενη  στιγμή

Ο Ασχημομούρης πριν γίνει πειρατής ήταν υφαντουργός σε μια βρωμοπόλη της Αγγλίας
Απ τα 9 του χρόνια δούλευε ασταμάτητα απ την αυγή ως το σούρουπο
Δούλευε και η ανταμοιβή του ήταν  να τρώει ξύλο επειδή  σαν 9χρονος δεν μπορούσε να  δουλέψει  σαν  25χρόνος
Κάποια  στιγμή όταν ήταν στην ηλικία του  πιτσιρικά  μαχαίρωσε  τον επιστάτη του και το σκάσε  για να βρεθεί πειρατής  στην Καραϊβική
Το πρώτο πράμα που μονολόγησε όταν τον κυνηγούσε  ο Σέρλοκ Χόλμς με τα λαγωνικά του μετά το φονικό ήταν  "για πρώτη φορά ανασαίνω"
Τώρα έβλεπε  στον πιτσιρικά  εαυτό του  σε μια άλλη εκδοχή..και το  λιγότερο που μπορούσε να κάνει ήταν να του χτυπήσει φιλικά την πλάτη  και να  καθίσουμε όλοι μαζί 
άντρες , γυναίκες ,  αγόρια που νιώθαν  γυναίκες   γύρω απ την φωτιά



-Επανάσταση, μονολόγησε  μια   γυναίκα. ο άντρας  μου όλη την μέρα φωνάζει πως τον καταπιέζει ο τούρκος  και μετά με  δέρνει. Αυτός έχει όνειρο να  φάει τα κτήματα του αγά  και να χει  υποτακτικούς να  δουλεύουν για λογαριασμό του . 
Γι αυτόν  η επανάσταση σημαίνει να γίνει τούρκος στην θέση του τούρκου 
εγώ  όμως τι έχω να κερδίσω;  Λιγότερο ξύλο;
  Ο Σίλβερ μονολόγησε
-Αυτό δεν είναι επανάσταση . Και εμείς   αρχικά   κλέβαμε  σκλάβους και τους πουλούσαμε στις  ακτές της Τζώρτζια, γέλασε,  δεν είμασταν και τα καλύτερα παιδιά . Όμως κάποια στιγμή  σκεφτήκαμε πως  η  δημοκρατία που επικρατούσε  στα πειρατικά πλοία   γιατί να μην  αφορά και τους σκλάβους;
Στο Νασάου  κάποια στιγμή κυρήξαμε τον πόλεμο  στον κόσμο  ως δημοκρατία "σκλάβων και πειρατών"
-Και τι  συνέβη; ρώτησε ο  πιτσιρικάς
-Χάσαμε. Έπεσε ο κόσμος πάνω μας και μας έφαγε 
Έτσι μέσω μπαρμπαριάς φτάσαμε εδώ κυνηγημένοι
  Μια άλλη γυναίκα πήρε τον λόγο
-Και τώρα τι θα κάνουμε ; Απ έξω είναι οι τούρκοι  και από μέσα  αυτοί που ονειρεύονται να γίνουν  σαν  τους τούρκους
-Πείτε εσείς, τους πρότεινα, δικιά σας η πόλη, δικές σας και οι  ζωές


Συμφώνησαν να λουφάξουμε κατά την διάρκεια της εξόδου και να κινηθούμε  μετά την μάχη κόντρα  στους νέους ή παλιούς ιδιοκτήτες της πόλης
Τις πρώτες μέρες μετά την έξοδο στην πόλη θα επικρατούσε ανοργανωσιά. Μέσα σε αυτό το χάος είχαμε περισσότερες  ελπίδες  να αποδράσουμε  
και έτσι έγινε
τώρα  κατά την διάρκεια  της εξόδου  μην με ρωτάτε τι κάναμε γιατί θα  σοκαριστείτε...  



















Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΠΑΟΚ- Κυπελλούχος Ελλάδος 2021(φωτο-αφιέρωμα)

 

Η Αγγλία και οι Βίκινγκς

γράφει ο Ερπετός Vikings invade the isle of Lindisfarne, 793 AD. To 793 μ. Χ. οι Βίκινγκς εισέβαλλαν στο μικρό νησάκι του Lindisfarne, στη βόρειοανατολικη Αγγλία. Το νησί γνωστό και ως Holy Island, ήταν τόπος μοναχισμου, κέντρο του Κελτικου Χριστιανισμου από τον 6ο αιώνα. Τώρα οι μοναχοί ήταν Αγγλοσαξωνες που πλέον είχαν εκχριστιανιστει. Οι Βίκινγκς σκότωσαν τους περισσότερους μοναχούς, λεηλατησαν την εκκλησιαστικη περιουσία και πήραν μέχρι και κάποιους μοναχούς ως σκλάβους. Η επιδρομή στο Lindisfarne που θορυβησε έντονα το τότε χριστιανικό τμήμα της Ευρώπης, είναι η πρώτη μεγάλη στην ιστορία των Βίκινγκς και απαρχή της λεγόμενης εποχής των Βίκινγκς που έληξε με τον εκχριστιανισμο τους τον 11ο αιώνα.

Ο Μαμπάτα εξαγριώνεται με την διαχείρση του convid και τις influencers (video)