Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μύθοι και αλήθειες για τους απόγονους των προσφύγων


Γιατί άραγε κάποιοι βλέπουν και διακινούν τα εθνικιστικά πανό που σηκώνονται σε συγκεκριμένες  θύρες
από συγκεκριμένους συνδέσμους την Τούμπα και ποτέ δεν βλέπουν και δεν διακινούν και τα αντίστοιχα  αντεθνικιστικά;
Γιατί άραγε κάποιοι βλέπουν μόνο την αδελφοποίηση με τους φασίστες της Παρτιζάν (όπου μεγάλη μερίδα οπαδών  είχε διαφωνήσει 0 και δεν  βλέπουν την αντίστοιχη με  τους ακραριστερούς και αναρχικούς  της  Μπεσίκτας;



  Θυμάμαι όταν ξεκινούσε πριν από χρόνια αυτή η ιστορία του  ιστορικού αναθεωρητισμού. Αυτή   η ιστορία έχει δυο βασικά πλοκάμια
Το πρώτο   προέρχεται απ τα δεξιά να  ξεπλύνει και  δικαιώσει ιστορικά τα εγκλήματα των συνεργατών των  Γερμανών -παρουσιάζοντας τα  ως άμυνα
και το  δεύτερο από "αριστερή ματιά"να  βάλει στο περιθώριο  το  προσφυγικό στοιχείο της Μικράς Ασίας  και να το παρουσιάσει  σχεδόν ως τον μοναδικό φορέα  εθνικισμού  ανάμεσα στην πληθυσμιακές ομάδες της χώρας
  Θυμάμαι πριν μερικά χρόνια σε αμιγώς προσφυγική  πως προσπαθούσαν οικολόγοι και μετέπειτα  δημαρίτες  από κοινού να πείσουν  απογόνους προσφύγων πως  οι προγόνοι τους "φέραν τον φασισμό στην Ελλάδα"
  Επιστράτευαν ακόμη  και ένα επιχείρημα που  όσο να πεις είναι made in palestine.
  Κατηγορούσαν για την γενοκτονία  ποντίων και μικρασιατών τα  ίδια  τα θύματα  διότι  σου λέει  "ήταν μεοσοαστοί και ήλεγχαν το εμπόριο στην Οθωμανική αυτοκρατορία εις βάρος των φτωχών  τούρκων εργατών"
    Τούτο το επιχείρημα  έχει μια  εβραιοπαλαιστινιακή  χροιά.
    Οι εβραίοι  για να δικαιολογήσουν την κατοχή της Παλαιστίνης  χρησιμοποιήσαν το επιχείρημα πως οι  παλαιστίνιοι  ήταν  στα 40ς οι φεουδάρχες της περιοχής
  αλλά και οι ναζί χρησιμοποίησαν το επιχείρημα πως "οι εβραίοι ελέγχαν  το εμπόριο της χώρας" για να  δικαιολογήσουν το ολοκαύτωμα
   Τα συμπεράσματα δικά σας  για το κατά πόσο  μπορεί να ισχύει πως  οι εβράιοι όλοι της Γερμανίας ήταν έμποροι, οι Παλαιστίνιοι της Παλαιστίνης ήταν όλοι φεουδάρχες και οι Πόντιοι του Πόντου ήταν όλοι μεσοαστοι(και οι Μικρασιάτες της Μιράς Ασίας  επίσης)

  Σ αυτόν το αντι ποντιακό  ιστορικό αναθεωρητισμό  συναντά κανείς πολλά  "μαργαριτάρια" όπως είδαμε  παραπάνω, το  άσχημο όμως είναι πως αν και  σύσσωμη  η  αριστερά και αναρχία της  χώρας τάχθηκε κατά καιρούς ενάντια  και στους δημαριτες και στους οικολόγους κατηγορώντας τους ως ευρολιγούρια, εν τούτοις  ενστερνίζεται αβίαστα τις αναθεωρητικές  απόψεις τους και τις αναπαράγει ως δικό της  προϊόν σκέψης  , "ξεμπερδεύοντας" προφανώς με απλοϊκό και εύκολο  τρόπο με  ιστορικά ζητήματα που καίνε
  Το εκπληκτικό είναι πως  δεν πράττει το ίδιο με τους δεξιούς αναθεωρητές και πολλές φορές  για  τους αποδομήσει χρησιμοποιεί  ιστορικά παραδείγματα και ποντίων  αγωνιστών
   Πως γίνεται  την ίδια στιγμή λοιπόν ο πόντιος  της κατοχής να ταν και  ταγματασφαλήτης και   εαμίτης;
   Που μπορεί να αποσκοπεί αυτός ο εξ "αριστερών"  ιστορικός αναθεωρητισμός και αυτή  η εκούσια ή ακούσια προσπάθεια της αριστεράς να βαφτίσει και να σπρώξει  το προσφυγικό στοιχείο στην αγκαλιά της άκρας δεξιάς (η οποία  πονηρεμένα όσ και αν αποδεδειγμένα ακόμη και σήμερα  σιχαίνεται  τους  πόντιους και μικρασιάτες πρόσφυγες  εν τούτοις τους χαϊδεύει  τα αυτιά , εκμεταλλευόμενη  και την  διαχρονικά εγγενή  βλακεία και ανιστορικότητα της αριστεράς)
   Απ την άλλη γιατί αρκετές αναρχικές  ομάδες (ευτυχώς όχι όλες) δεν μπαίνουν στην βάσανο να  μελετήσουν οι ίδιες την ιστορία αλλά  λαμβάνουν υπό μορφήν copy -paste τα  αριστερά φληναφήματα και μάλιστα αμάσητα;
   Για να είναι κάποιος δίκαιος όμως απέναντι στην ιστορία αξίζει να μνημονεύσει την προσπάθεια αρκετών  αναρχικών προσφυγικής και μη  καταγωγή;ς που τα τελευταία  χρόνια - και εντονότερα μετά τα "μακεδονικά"  ξεκινάν  να κλωτσάνε και να αποδομούν  χαλώντας την αναθεωρητική  Βρυξελιώτικη σούπα  των δημαριτών )
   Όμως απ τον ιστορικό αναθεωρητισμό περνάμε στην επίθεση κατά περιοχών και πόλεω. Πλέον  η Σαλονίκη θεωρείται  απ το κίνημα μια  πόλη όπου όλοι οι κάτοικοι της  , γηγενείς και μετανάστες, δεξιοί και αριστεροί,  χρυσαυγίτες και αναρχικοί  θεωρούνται  φασίστες
   Ουκ ολίγοι κινηματίες παρουσιάζουν ως "Σαλονικιώτικης" υφής  μια αντιδιαδήλωση στο αυτοοργανωμένο gay pride λησμονώντας  να αναφέρουν πως  Σαλονικείς  δημιουργούν το gay pride
 
    Βαφτίζουν ως  σαλονικώτικη την φασιστική  επίθεση  σε μια  κατάληψη , λησμονώντας να αναφέρουν πως οι σαλονικείς καταληψίες απωθούν και κυνηγάν τους  φασίστες
   Ο αντιφασιστικός κόσμος του παοκ ματαίωσε το  φασιστικό συλλαλητήριο  των φασιστικών συνδέσμων , όμως την επόμενη μέρα  όλοι  οι "κινηματίες"  εστίασαν σε μια φωτογραφία του Μλάντινς για να βαφτίσουν ξανά την πόλη, τους οπαδούς   και το προσφυγικό στοιχείο ως  φασιστικά . Αριστερούς και δεξιούς,  φασίστες και αντιφασίστες, χρυσαυγίτες και αναρχικούς ανάκατα.
     Ποιοι  και τι είδους "αριστεροί" και "αντιφασίστες" είναι αυτοί που θέλουν με το ζόρι  να σπρώξουν ένα εκατομμύριο  απόγονους  προσφύγων  προς τον ναζισμό;
    Αν τσεκάρετε κάποιους που αναπαράγουν  αυτά τα  φληναφήματα θα δείτε πως  διατηρούν την ίδια εχθρική στάση και προς τον Παλαιστινιακό λαό
  Κάποιοι  άλλοι είναι Βρυξελολάγνοι
και τέλος  αρκετοί διακατέχονται με μια  αφέλεια  ή με μια απέχθεια να σκαλίσουν   λίγο περισσότερο ιστορικά θέματα
  ίσως αν το πράξουν οι τελευταίοι να διαπιστώσουν με δέος πως  στην περιοχήτ ης Τραπεζούντας , πόντιοι  εξέδωσαν τα πρώτα  αντιθρησκευτικά  κείμενα στον νεότερο ελληνοφώνο κόσμο , πόντιος (Φωτιάδης) δημιούργησε το πρώτο αντεξουσιαστικό  θεατρικό  (Λαζαρ Αγας) και τέλος πόντιοι πολέμησαν  στια  τάξεις  του αναρχικού Μαχνοβίτικου  κινήματος στην περιοχή της Αζοφικής

    Μέχρι τότε οι πόντιοι αντιφασίστες καλούνται να   αντιταχθούν σε δυο μέτωπα , στο ενδοκινηματικό που τους θεωρεί φασίστες και στο  αντιφασιστικό απέναντι στις φασιστικές απειλές

 
   

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ένας Πόντιος τιμά δια της τέχνης την γιαγιά του

 Από τον Χρήστο Τσάμη ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΗ ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ ΤΗ ΜΑΧΗ ΠΟΥ ΚΑΤΑΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΥΞΕΙΝΟ ΠΟΝΤΟ ΓΕΝΝΗΜΕΝΗ ΣΤΟ ΣΟΧΟΥΜ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ ΤΟ 1930… Η γεροντική άνοια είναι μια ασθένεια που φθείρει την ανθρώπινη ύπαρξη και αλλοιώνει κάθε στοιχείο του ανθρώπου και καταλήγει στο θάνατο. Προσπάθησα να μνημονεύσω κάθε στοιχείο της μορφής της μέσω των αντικείμενων της καθημερινότητάς της. Μέσα από την εικόνα της γιαγιάς μου· από το σώμα–πορτραίτο θέλησα να αποδομήσω και να συνθέσω μια εικόνα οικεία για να αναδομηθεί σε μια εικόνα μνημειακή με δομικά υλικά τις μνήμες και τα βιώματα της παράδοσης και της ταφικής μας τελετουργίας. Τα διάφορα υλικά που έχω χρησιμοποιήσει, κατά κύρια βάση ευτελή, έχουν συμβολικό χαρακτήρα και αντιπροσωπεύουν τη λεπτή γραμμή μεταξύ ζωής και θανάτου, και τη φθορά των χαρακτηριστικών της μορφής και της συμπεριφοράς της γιαγιάς μου. Λειτουργούν όλα ως προσωπικά αντικείμενα της αποθανούσας γιαγιάς μου Μάχης...

ΠΑΟΚ- Κυπελλούχος Ελλάδος 2021(φωτο-αφιέρωμα)

 

Η αστυνομική οικονομία της κυβέρνησης

Μια οικονομία που υπάρχει   για να συντηρεί  την αστυνομία πριν φάει  τις σάρκες της είναι ικανή να  καταστρέψει το σύνολο της κοινωνίας