Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

trap τρόπος σκέψης (σενάριο γέλιου)

 


-Δώσε  μου πέντε  ευρώ ρε  αρχίδι

-Γιατί να  στα δώσω;  Στα χρωστάω;

-Δεν είσαι φίλος;

-Είμαι

-Σου ζητάω σαν φίλος να μου  δώσεις πέντε ευρώ  ρε μουνί

-Αποφάσισε  τι είμαι; Αρχίδι  ή μουνί;

-Θα με σκάσεις  ρε μπάσταρδε. Δώσε μου πέντε ευρώ μη  γαμήσω

-Τι  τα θέλεις;

-Λογαριασμό θα σου δώσω  τι θα τα κάνω; Θα τα πάρω και θα πάω  στην γωνία  θα ανοίξω τον κάδο και θα τα πετάξω μέσα

-Και γω θα πάω  θα ανοίξω τον κάδο και θα  τα  πάρω από μέσα κια θα μου χρωστάς και πέντε

-Γιατί να  σου  χρωστάω; Αφού αυτά που μου έδωσες θα τα  πάρεις απ΄τον κάδο

-Όχι  φίλος. Αυτά που σου έδωσα   τα  χρωστάς. Το σωστό  , σωστό. . Whats   right its  right

-Γιατί  μιλάς  σαν μαφιόζος;

-Γιατί  ακούω  τραπ και γιατί ο μπαμπάς μου  έχει  καγιέν και  Σάββατο βράδυ  ντύνεται στα μαύρα και βγαίνει με φίλους και  με γκόμενες

-Και η μάνα σου;

-Την χώρισε

-Γιατί την χώρισε; Την έπιασε να κάνει πίπες σε δημόσιες  τουαλέτες στον καλύτερο του  φίλο;

-Όχι ρε. Μαλάκας είσαι; Θα την χώριζε  για τέτοιες  μαλακίες; Απλά  απ την στιγμή που άρχισε να γερνάει και να ζαρώνει το δέρμα της την  σούταρε και βρήκε μια πιτσιρίκα

-Κατάλαβα. Καλά  ξηγήθηκε ο μπαμπάς  σου

-Ο μπαμπάς μου  φίλε έχει  άκρες σε  όλη την πόλη. Δεν σε παίρνει να τα  βάλεις μαζί  του

-Σωστός ο παίκτης. Θα με  δώσεις  τώρα  πέντε  ευρώ;

-Θα σε δώσω , κάτσε να τα βγάλω απ την τσέπη  αλλά πές μου τι  τα ήθελες;

-Να  εδώ στο στενό  πυροβολήσαν πριν μισή ώρα  τον μπαμπά  σου και πήγα να πάρω  τηλέφωνο τον δικό μου που δουλεύει στο εκαβ αλλά είδα  πως δεν είχα κάρτα. Κάνω έτσι που λες   και βλέπω πως με λείπουν 5 ευρώ   για να  πάω να αγοράσω κάρτα.

Εν τω μεταξύ ο δικός σου αιμορραγούσε. 30 σφαίρες του ρίξανε

Ο χρόνος έτρεχε  έτσι;  Δεν είναι να καθυστερείς μ  αυτά τα πράματα

Και πως  γυρνάω   βλέπω εσένα . Λέω κάτσε να σου  ζητήσω  5  ευρω και στα δίνω μετά

-Και  γιατί  δεν  ζήτησες να πάρεις απ το τηλέφωνο μου τον μπαμπά σου που  δουλεύει στα εκάβ

-Γιατί είσαι φίλος και δεν ήθελα να  σε  χρεώσω

....

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΠΑΟΚ- Κυπελλούχος Ελλάδος 2021(φωτο-αφιέρωμα)

 

Η Αγγλία και οι Βίκινγκς

γράφει ο Ερπετός Vikings invade the isle of Lindisfarne, 793 AD. To 793 μ. Χ. οι Βίκινγκς εισέβαλλαν στο μικρό νησάκι του Lindisfarne, στη βόρειοανατολικη Αγγλία. Το νησί γνωστό και ως Holy Island, ήταν τόπος μοναχισμου, κέντρο του Κελτικου Χριστιανισμου από τον 6ο αιώνα. Τώρα οι μοναχοί ήταν Αγγλοσαξωνες που πλέον είχαν εκχριστιανιστει. Οι Βίκινγκς σκότωσαν τους περισσότερους μοναχούς, λεηλατησαν την εκκλησιαστικη περιουσία και πήραν μέχρι και κάποιους μοναχούς ως σκλάβους. Η επιδρομή στο Lindisfarne που θορυβησε έντονα το τότε χριστιανικό τμήμα της Ευρώπης, είναι η πρώτη μεγάλη στην ιστορία των Βίκινγκς και απαρχή της λεγόμενης εποχής των Βίκινγκς που έληξε με τον εκχριστιανισμο τους τον 11ο αιώνα.

Ο Μαμπάτα εξαγριώνεται με την διαχείρση του convid και τις influencers (video)