Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Καλύτερα κερατάς παρά γυναικοκτόνος



 Ο Νώντας ο  φορτηγατζής έπιασε  στο  κρεββάτι την γυναίκα του  με έναν  Κιουρά (Cureα)

Ο Νώντας ήταν  γιγαντόσωμος μουστακαλής λεβέντης φτωχογειτονιάς με    αυθαίρετα  στις παρυφές της πόλης

Πάλευε για το μεροκάματο σκληρά  για να   μην λείψει τίποτα στην γυναίκα  του, την Παγώνα και την οικογένειά του



Γυρνώντας  σπίτι από ένα ταξίδι του  στην Δυτική Ευρώπη όπου έλλειπε για 5 μέρες πέτυχε   στην κρεββατοκάμαρα του μέσα  την Παγώνα με τον  πιτσιρικά τον Κιουρά να την  κάνει να αναστενάζει και να  αποκαλεί τον Δεσπότη - Παναγιώτη



Έξω απ την κάμαρα τους  η γειτονιά όλη  έπαιρνε μάτι απ το  ανοικτό παράθυρο

Ο Νώντας  σάστισε αρχικά μπροστά στο θέαμα 

Αυτή που αντέδρασε  ήταν η Παγώνα όμως που άρχισε να τον βρίζει

-Τι κάθεσαι σαν ξυλάγκουρο  ανεπρόκοπε; Δώσε  κάνα 100ευρώ στο παιδί που θέλει να πάει σ την συναυλία αύριο


Ο Νώντας έβγαλε και  πρόσφερε στον νεαρό Κιουρά  100ευρώ ο οποίος τον κοίταξε με υπεροψία και τον  ρώτησε

-Δεν πιστεύω να ναι πλαστά. 


Εκείνη την ώρα μέσα στην κάμαρα ανάμεσα στους γυμνούς παράνομους εραστές και τον Νώντα μπήκε ο Σήφης, ο αδερφικός  φίλος του νταλικιέρη  κραδαίνωντας ένα  κουζινομάχαιρο

Το πρόσφερε στον Νώντα λέγοντας του

-Σφάξε την Νώντα και αυτήν και αυτόν. Σου ξεφτίλισαν το όνομα στην κοινωνία

-Δεν θέλω

-Τι  δεν θέλεις ρε συ;  Όλη  η γειτονιά σε  πήρε  στο γιούχα , σφάξε την να  καθαρίσεις το κούτελο σου

-Δεν  θέλω. Καλύτερα κερατάς παρά γυναικοκτόνος

Ακόμη και ο κιουράς του φώναζε

-Σφάξτην  ρε μαλάκα  να  ξεκολήσει από πάνω μου, να  βρω κάνα  άλλο γκομενάκι

-Δεν θέλω. Είναι η γυναίκα μου, την αγαπάω, την εμπιστεύομαι και έχει κάνε  δικαίωμα να με ξεφτιλίζει

-Ε τότε  χώρισε  τηνα  , φώναξε ο Σήφης

-Μου ζητάς να  χωρίσω την μάνα των παιδιών μου; βλαμμένος είσαι;

-Και τι θα κάνεις;  Θα ζεις μαζί της και  αυτή  θα μπάζει τους εραστές στο σπίτι   σου;

-Και τι να κάνω;

-Άσε ρε μαλάκα , φώναξε  αγανακτισμένος ο Σήφης που ξεκίνησε να βγάζει την ζώνη του και να   κατεβάζει το φερμουάρ  του, μη κάνεις τίποτα, θα κάνω εγώ

Ξεντύθηκε μπροστά στον  Νωντα, τον κιουρά και την  γειτονιά που κοιτούσε απ το παράθυρο μ και  άρχισε να  ερωτοτροπεί με την Παγώνα


Κάποια στιγμή  γύρισε τον Νώντα και του πε

-Ρε συ Νώντα , δεν  πας στο περίπτερο να μου πάρεις καμιά μπύρα;

Ο Νώντας βγήκε απ το σπίτι  και κίνησε για το περίπτερο.

Απ  έξω  γείτονες και γειτόνισσες  του δίναν παραγγελίες

-Νώντα πάρε μου κ τσιγάρα και στα  δίνω  αργότερα  τα λεφτά

-Νώντα έλα  απ το σπίτι να πλύνεις  τα λερωμένα  βρακιά του άντρα μου

-Νώντα χάλασε  η πάπια μου , πάνε αγόρασε μου καινούργια

-Νώντα με κυνηγάνε τοκογλύφοι , πες πως είσαι  εγώ  και κάτσε να  φας το ξύλο της  χρονιάς  σου...




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΠΑΟΚ- Κυπελλούχος Ελλάδος 2021(φωτο-αφιέρωμα)

 

Η Αγγλία και οι Βίκινγκς

γράφει ο Ερπετός Vikings invade the isle of Lindisfarne, 793 AD. To 793 μ. Χ. οι Βίκινγκς εισέβαλλαν στο μικρό νησάκι του Lindisfarne, στη βόρειοανατολικη Αγγλία. Το νησί γνωστό και ως Holy Island, ήταν τόπος μοναχισμου, κέντρο του Κελτικου Χριστιανισμου από τον 6ο αιώνα. Τώρα οι μοναχοί ήταν Αγγλοσαξωνες που πλέον είχαν εκχριστιανιστει. Οι Βίκινγκς σκότωσαν τους περισσότερους μοναχούς, λεηλατησαν την εκκλησιαστικη περιουσία και πήραν μέχρι και κάποιους μοναχούς ως σκλάβους. Η επιδρομή στο Lindisfarne που θορυβησε έντονα το τότε χριστιανικό τμήμα της Ευρώπης, είναι η πρώτη μεγάλη στην ιστορία των Βίκινγκς και απαρχή της λεγόμενης εποχής των Βίκινγκς που έληξε με τον εκχριστιανισμο τους τον 11ο αιώνα.

Ο Μαμπάτα εξαγριώνεται με την διαχείρση του convid και τις influencers (video)