Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Γιατί;

 


Αν μπει κάποιος στον κόπο  να διαβάσει την βιογραφία του Συλβέστερ Σταλλόνε  θα διαπιστώσει πως  πραγματικά αγωνίστηκε   σκληρά  για να καθιερωθεί  ως ηθοποιός, σεναριογράφος και σκηνοθέτης...και αυτό συνέβη εν τέλει εξαιτίας μιας  απόφασης που αρχικά έμοιαζε λανθασμένη

Στα μέσα της δεκαετίας του 70  βρίσκεται σε πολύ άσχημη οικονομική κατάσταση που αγγίζει  τα όρια της  εξαθλίωσης. Τότε γράφει   το σενάριο για την ταινία  "Ροκυ" που τελικά τον καθιέρωσε ως σταρ

Οι εταιρείες παραγωγής  του δίνουν μερικές  χιλιάδες  δολάρια  - για τον οποίον εκείνη την στιγμή  φαντάζουν "θησαυρός" για  να τους πουλήσει το σενάριο

Αυτός επιμένει να μην το δώσει  και θέτει ως όρο  για να γυριστεί η ταινία να παίξει  ο ίδιος

Μετά από  καιρό τελικά βρίσκεται εταιρεία παραγωγής  σχεδόν  ίσως από τύχη  που  δέχεται τους όρους του και η συνέχεια  είναι γνωστή


Η απορία είναι   πως ένας άνθρωπος που πέρασε  αρκετά δύσκολα, βίωσε  την  πείνα  εν τέλει δέχθηκε να φωτογραφηθεί με τον πρόεδρο ενός κόμματος  , μιας χώρας και  μιας κοινωνικής τάξης  που δεν νοιάστηκες για τον ίδιο  παρά μόνο μετά την καταξίωση του;

Μήπως όμως  στις ηπα  δεν  σκέφτονται έτσι οι άνθρωποι; 

Μήπως  το "αμερικάνικο  όνειρο"  εμπερικλείεται στις φράσεις

" ο πρώτος είναι τα πάντα , ο δεύτερος τίποτα" 

"οι φτωχοί είναι  εκατομμυριούχοι που δεν πέτυχαν  ακόμα" ;

Και μήπως   τελικά η κυριαρχούσα φιλοσοφία  στις ηπα   έχει να κάνει με την προτεσταντική αντίληψη πως

"ο φτωχός είναι αποτυχημένος γιατί  είναι άχρηστος;"

έλα όμως που ο συλβέστερ είναι ιταλικής καταγωγής και καθολικός....

Αν η ταινία  Ροκυ δεν είχε εισπρακτική επιτυχία και ο Σταλόνε στα 40 του παρέμενε  φτωχός  και ζητούσε να  μπει στον Λευκό Οίκο να δει τον πρόεδρο θα τον δεχόταν αυτός με το ίδιο ειλικρινές  χαμόγελο;






Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ένας Πόντιος τιμά δια της τέχνης την γιαγιά του

 Από τον Χρήστο Τσάμη ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΗ ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ ΤΗ ΜΑΧΗ ΠΟΥ ΚΑΤΑΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΥΞΕΙΝΟ ΠΟΝΤΟ ΓΕΝΝΗΜΕΝΗ ΣΤΟ ΣΟΧΟΥΜ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ ΤΟ 1930… Η γεροντική άνοια είναι μια ασθένεια που φθείρει την ανθρώπινη ύπαρξη και αλλοιώνει κάθε στοιχείο του ανθρώπου και καταλήγει στο θάνατο. Προσπάθησα να μνημονεύσω κάθε στοιχείο της μορφής της μέσω των αντικείμενων της καθημερινότητάς της. Μέσα από την εικόνα της γιαγιάς μου· από το σώμα–πορτραίτο θέλησα να αποδομήσω και να συνθέσω μια εικόνα οικεία για να αναδομηθεί σε μια εικόνα μνημειακή με δομικά υλικά τις μνήμες και τα βιώματα της παράδοσης και της ταφικής μας τελετουργίας. Τα διάφορα υλικά που έχω χρησιμοποιήσει, κατά κύρια βάση ευτελή, έχουν συμβολικό χαρακτήρα και αντιπροσωπεύουν τη λεπτή γραμμή μεταξύ ζωής και θανάτου, και τη φθορά των χαρακτηριστικών της μορφής και της συμπεριφοράς της γιαγιάς μου. Λειτουργούν όλα ως προσωπικά αντικείμενα της αποθανούσας γιαγιάς μου Μάχης...

ΠΑΟΚ- Κυπελλούχος Ελλάδος 2021(φωτο-αφιέρωμα)

 

Η αστυνομική οικονομία της κυβέρνησης

Μια οικονομία που υπάρχει   για να συντηρεί  την αστυνομία πριν φάει  τις σάρκες της είναι ικανή να  καταστρέψει το σύνολο της κοινωνίας