Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η σύγχυση και μια "ακτινογραφία" στις δηλώσεις Χρυσόγονου

 


Γιατί πρέπει να εκλάβουμε στα σοβαρά την   ερμηνεία που δίνει πάνω στα γεγονότα και στον  νόμο ο αρειανός  κατά δήλωση του  συνταγματολόγος και πρώην  ευροβουλευτής Χρυσόγονος;

Αν δεχτούμε αυτά που λέει  για τον νόμο - και κατά σύμπτωση  συμφέρουν και  την ομάδα του Άρη- τότε πρέπει να θέσουμε ένα ερώτημα

"αν ο νόμος εν προκειμένω  δεν συνέφερε  τον Άρη  θα έβγαινε να το πει; "

Γιατί όμως; ασχολούμε με τις δηλώσεις του;

Επειδή μου προκάλεσαν  ένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον στον τρόπο που διατυπώθηκαν

 τις παραθέτω  πριν τις σχολιάσω

“Έτσι όπως το ερμηνεύουν είναι σαν να λέει ο νόμος ότι ευνοεί τις δωροδοκίες. Σαν να λέμε ότι η δωροδοκία μετά τις 48 ώρες είναι σωστή. Αλλιώς ο παίκτης δεν θα έκανε την καταγγελία μετά τις 48 ώρες γιατί θα φοβόταν. Ακόμη το Σάββατο και η Κυριακή είναι εξαιρετέες μέρες από τον νόμο. Δεν υπάρχουν ανοιχτές υπηρεσίες. Επίσης η παράγραφος 1 δεν ορίζει ότι πρέπει η καταγγελία πρέπει να γίνει άμεσα. Μπορεί να γίνει και έμμεσα. Σημαντικό είναι ότι και πάλι η ποινή είναι για αδικήματα που τελούνται εκ δόλου. Από την στιγμή που ο αθλητής ενημέρωσε την ΠΑΕ Άρης προφανώς δεν υπάρχει δόλος. Για να καταλήξουμε, τον νόμο δεν τον ερμηνεύουμε μόνο με το γράμμα, αλλά με το πνεύμα. Για αυτό χρειάζονται οι νομικοί, αλλιώς θα ήμασταν καλά με τους φιλόλογους. Το πνεύμα είναι να μην γίνονται δωροδοκίες”.

Οι  συνταγματολόγοι  αν κρίνουμε απ τον  γνωστότερο εξ αυτών , τον Ευ Βενιζέλο, αλλά και άλλους είναι πολύ καλοί χειριστές της ελληνικής  γλώσσας

Ενδεχομένως και ο κύριος Χρυσόγονος να μην αποτελεί  εξαίρεση  όμως χτες   στις δηλώσεις  του δεν έπεισε  για αυτό

Μιλώντας για την "καθυστέρηση"  του παίκτη να δηλώσει την απόπειρα  δωροδοκίας χρησιμοποίησε πολλά "σαν να λέμε " και  πολλά "αλλιώς"  μέσα σε   μερικές προτάσεις 

Μπορεί όπως ισχυρίζεται  η ΠΑΕ ΠΑΟΚ να  μην ερμηνεύει σωστά τον νόμο, όμως   επ ουδενί ούτε και ο ίδιος τα πάει καλύτερα  επιχειρώντας να κάνει  το ίδιο με τα "σαν να λέμε" 

Το "σαν να λέμε'  υποδηλώνει  "εκτιμήσεις" ή  "υποθέσεις"  δηλαδή κάτι καθαρά  υποκειμενικό 

Η δήλωση του και τα επιχειρήματα του  επαναλαμβάνονταν μέσα  ίδιο κείμενο που απομαγνητοφωνήθηκε από  το ραδιόφωνο όπου μίλησε.

Επαναλαμβάνονταν σε μια προσπάθεια να  φανουν ως διαφορετικά  "επιχειρήματα"

Αυτό  είναι μια τακτική που  εγκαινίασε η  ιδιωτική tv απ τις αρχές των 90ς , όπου πχ έναν  φόνο σε μια μοναδική περιοχή της χώρας  , τον επαναλαμβάναν  ως είδηση  δίνοντας την εντύπωση πως σε όλη  την χώρα κυριαρχεί η ανασφάλεια


Κατόπιν  συ στρατεύεται με  την  γραμμή που ακολούθησε   ο οσφπ , όταν είδε πως  ξεγυμνωνεται το επιχείρημα περί δωροδοκίας απ το περιβάλλον ΠΑΟΚ

και  εστιάζει  σε μια  γνωστή  τηλεοπτική εςκπομπή και  αυτός , (όπως και το 10 αλλά και το  red planet)

ας δούμε πόσο χρόνο  αφιέρωσε εδώ


“Θα πρέπει να υπάρχει ένορκη εξαίρεση για να διαπιστωθεί με ποιανού υπαιτιότητα διέρρευσε σε τηλεοπτικό σταθμό η κατάθεση ενός ανθρώπου. Και σε συγκεκριμένους τηλεοπτικούς σταθμούς. Η αστυνομία πρέπει να ενεργεί με την ίδια προσέγγιση προς όλους. Δεν πρέπει να δίνει προνομιακή πληροφόρηση, αυτό θα σήμαινε ότι υπάρχουν υπόγειες διαδρομές”.


Ενώ  όσον αφορά τις ευθύνες  της ομάδας του  μιλάει θέλοντας να μας πείσει  πως ο νόμος "δεν λέει αυτό αλλά το άλλο"

όσον αφορά το  "πταίσμα" της "διαρροής" σε τηλεοπτικό σταθμό παρουσιάζει έναν λόγο πιο  απόλυτο, σίγουρο και μεστό

Ενώ στην πρώτη περίπτωση κάνει λόγο για το "πνεύμα του νόμου" πέρα απ το "γράμμα του νόμου"

στη δεύτερη  περίπτωση παραλείπει να  αναφερθεί στο "πνεύμα "τ ης δημοσιογραφίας

στην ελευθερία του λόγου

και στο δικαίωμα των πολιτών για  άμεση ενημέρωση σε  πραγματικό  χρόνο

Μετεξεταστέος εντελώς



προτείνουμε επίσης

η νέα  εκπομπή  roundabout ανέβηκε


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ένας Πόντιος τιμά δια της τέχνης την γιαγιά του

 Από τον Χρήστο Τσάμη ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΗ ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ ΤΗ ΜΑΧΗ ΠΟΥ ΚΑΤΑΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΥΞΕΙΝΟ ΠΟΝΤΟ ΓΕΝΝΗΜΕΝΗ ΣΤΟ ΣΟΧΟΥΜ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ ΤΟ 1930… Η γεροντική άνοια είναι μια ασθένεια που φθείρει την ανθρώπινη ύπαρξη και αλλοιώνει κάθε στοιχείο του ανθρώπου και καταλήγει στο θάνατο. Προσπάθησα να μνημονεύσω κάθε στοιχείο της μορφής της μέσω των αντικείμενων της καθημερινότητάς της. Μέσα από την εικόνα της γιαγιάς μου· από το σώμα–πορτραίτο θέλησα να αποδομήσω και να συνθέσω μια εικόνα οικεία για να αναδομηθεί σε μια εικόνα μνημειακή με δομικά υλικά τις μνήμες και τα βιώματα της παράδοσης και της ταφικής μας τελετουργίας. Τα διάφορα υλικά που έχω χρησιμοποιήσει, κατά κύρια βάση ευτελή, έχουν συμβολικό χαρακτήρα και αντιπροσωπεύουν τη λεπτή γραμμή μεταξύ ζωής και θανάτου, και τη φθορά των χαρακτηριστικών της μορφής και της συμπεριφοράς της γιαγιάς μου. Λειτουργούν όλα ως προσωπικά αντικείμενα της αποθανούσας γιαγιάς μου Μάχης...

ΠΑΟΚ- Κυπελλούχος Ελλάδος 2021(φωτο-αφιέρωμα)

 

Η αστυνομική οικονομία της κυβέρνησης

Μια οικονομία που υπάρχει   για να συντηρεί  την αστυνομία πριν φάει  τις σάρκες της είναι ικανή να  καταστρέψει το σύνολο της κοινωνίας