Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Επιχείρηση "Ταξιδιάρα Ψυχή" (a new movie from Stokos n Nanos)

 


O Στόκος είχε ανάγκη από λίγες διακοπές.

Η ένταση της δουλειάς τον σκότωνε

Έτσι κάπως αποφάσισε  να   ταξιδέψει για αλλαγή στην Αθήνα

Προτίμησε  να πάει με  τραίνο και να απολαύσει την διαδρομή 


777



Την ίδια  ο επιθεωρητής  Νικολάου   εντόπιζε κάτι το ασυνήθιστο

Μια μεγάλη  ποσότητα  λευκορωσικών  μεταχειρισμένων τρακτέρ του 1970  φορτώνονταν  στην αμαξοστοιχία  των 11  για Αθήνα

Έλεξε τα παραστατικά ξανά και ξανά  όμως  δεν βρήκε  καν ενδείξεις για κάτι το ύποπτο

Για τυπικούς λόγους   πέρασε στον έλεγχο των επιβατών

Εκεί  μέσα του βάρεσε  κόκκινος συναγερμός

Ένα  όνομα που τον οδήγησε πολλά χρόνια πίσω όταν είχε πάρει δυσμενή  μετάθεση στο  φλεγόμενο  Μπέλφαστ

"Σον Φλάναγκαν"


Ο ιρλανδός   τεροριστής του  πάλαι ποτέ IRA  που συνέχιζε να καταζητείται απ όλες τις αστυνομίες του κόσμου είχε επιβιβαστεί στο  ίδιο  βαγόνι με τον Στόκο

Άρπαξε  το σακάκι του  και έτρεξε αμέσως στο αμάξι του

Όταν έφτασε στον  σταθμό του ΟΣΕ το τραίνο είχε ξεκινήσει

Έδωσε σήμα να  το σταματήσουν στην πρώτη  στάση  έξω απ την Θεσσαλονίκη, στο  χωριό Πλατύ και ειδοποίησε τον  Νάνο


Το τραίνο  όμως δεν σταμάτησε   στο Πλατύ 

Η επικοινωνία με τον μηχανοδηγό χάθηκε

Ο Επιθεωρητής ήταν σίγουρος  πως κάτι συνέβαινε και ακόμη πιο σίγουρος πως  είχε να κάνει με τον Σον Φλάναγκαν



Το τραίνο περνούσε χωρίς στάση απ όλους  τους σταθμούς



Εντός του τραίνου  μια ομάδα  νεοναζί είχαν κάνει κατάληψη και  δέσαν χειροπόδαρα τους  επιβάτες του, εκτός από δυο


Ο Στόκος  κατάφερε να  ξεγλιστρήσει στην οροφή του βαγονιού και εκεί συνάντησε να  κρύβεται ο Ιρλανδός τεροριστής Σον


Γρήγορα πληροφορούνται πως  οι νεοναζί σχεδιάζουν να  οδηγήσουν το τραίνο στον σταθμό Λαρίσης. Να το εγκαταλείψουν λίγο  πριν την άφιξη του   αφού πρώτα ενεργοποιήσουν  τις πυρηνικές κεφαλές που χουν  κρύψει μέσα στις μηχανές   απ τα παλιά   τρακτέρ




Η απειλή του πυρηνικού χειμώνα κρέμεται  επί ξύλου κρεμάμενη  πάνω απ την πόλη  των Αθηνών  καθώς ο τραίνο διασχίζει μέσα στην νύχτα  τα Παλαιοφάρσαλα και μπαίνει  στην τελική ευθεία   για  την πρωτεύουσα



Ο Νανός με τον Νικολάου έχουν ειδοποιηθεί απ τον Στόκο και  αποφασίζουν να επέμβουν στο Λιανοκλάδι


Πράγματι στο Λιανοκλάδι ο Νάνος  ανεβαίνει στο τραίνο  πηδώντας σε ένα από τα πίσω  βαγόνια ενώ την  ίδια στιγμή οι  Στόκος και Φλάναγκαν επιτίθενται μέσα στα βαγόνια  στην ομάδα των νεοναζί για αντιπερισπασμό




Όσοι οι ναζί  είναι απασχολημένοι με το κυνήγι των  δυο επιβατών ο Νάνος  λύνει το βαγόνι με τα τρακτέρ


Το τραίνο ακινητοποιείται , ο Επιθεωρητής Νικολάου με τους άντρες  του εφορμούν και  συλλαμβάνουν τους  ναζί  , τους περνούν   χειροπέδες, φωτογραφίζονται   δίπλα τους για τις εφημερίδες και μετά  χτυπά  το κινητό  του 

όταν το κλείνει   γυρίζει προς το μέρος  των Νάνο , Στόκο και Φλάναγκαν

-Ο αρχηγός  ήταν. Εντολές  από  το υπουργείο  να  απελευθερώσουμε τους νεοναζί  λόγο  ελλιπών λέει  στοιχείων 

Επίσης μου δώσαν εντολή  να  συλλάβω τον   Φλάναγκαν και να παρασημοφορηθώ

  Ο Ιρλανδός  μηχανικά  στο άκουσμα  της επικείμενης    σύλληψης του έφερε το χέρι  στην τσέπη του και έπιασε το πιστόλι του



Ο  Επιθεωρητής κοίταξε τον  Στόκο

-Τράβηξες πολλά σήμερα  ε; Πάμε στην καντίνα να  πάρουμε  ένα καφέ...θα επιστρέψουμε σε  περίπου 45  λεπτά να  συλλάβω τον Ιρλανδό 

Οι δυο άντρες ξεκίνησαν να βαδίζουν αργά προς την καντίνα  ενώ ο Νάνος πήρε  απ τον ώμο  τον Φλάναγκαν και  ξεκίνησαν να περπατάνε προς την αντίθετη κατεύθυνση






Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ένας Πόντιος τιμά δια της τέχνης την γιαγιά του

 Από τον Χρήστο Τσάμη ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΗ ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ ΤΗ ΜΑΧΗ ΠΟΥ ΚΑΤΑΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΥΞΕΙΝΟ ΠΟΝΤΟ ΓΕΝΝΗΜΕΝΗ ΣΤΟ ΣΟΧΟΥΜ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ ΤΟ 1930… Η γεροντική άνοια είναι μια ασθένεια που φθείρει την ανθρώπινη ύπαρξη και αλλοιώνει κάθε στοιχείο του ανθρώπου και καταλήγει στο θάνατο. Προσπάθησα να μνημονεύσω κάθε στοιχείο της μορφής της μέσω των αντικείμενων της καθημερινότητάς της. Μέσα από την εικόνα της γιαγιάς μου· από το σώμα–πορτραίτο θέλησα να αποδομήσω και να συνθέσω μια εικόνα οικεία για να αναδομηθεί σε μια εικόνα μνημειακή με δομικά υλικά τις μνήμες και τα βιώματα της παράδοσης και της ταφικής μας τελετουργίας. Τα διάφορα υλικά που έχω χρησιμοποιήσει, κατά κύρια βάση ευτελή, έχουν συμβολικό χαρακτήρα και αντιπροσωπεύουν τη λεπτή γραμμή μεταξύ ζωής και θανάτου, και τη φθορά των χαρακτηριστικών της μορφής και της συμπεριφοράς της γιαγιάς μου. Λειτουργούν όλα ως προσωπικά αντικείμενα της αποθανούσας γιαγιάς μου Μάχης...

ΠΑΟΚ- Κυπελλούχος Ελλάδος 2021(φωτο-αφιέρωμα)

 

Η αστυνομική οικονομία της κυβέρνησης

Μια οικονομία που υπάρχει   για να συντηρεί  την αστυνομία πριν φάει  τις σάρκες της είναι ικανή να  καταστρέψει το σύνολο της κοινωνίας