Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πάλι ο Ρέμος

Πάλι ο Ρέμος
Πίσω απ την είδηση  πως  επιχειρηματίας δεν θα τηρήσει τα μέτρα προφύλαξης  σχετικά με την πανδημία και αύριο Κυριακή θα διεξάγει πάρτι στην Σχοινούσα  βρίσκουμε  τους Ρέμο - Βίσση  να  καλούνται να κρατήσουν μουσική συντροφιά  στους προσκεκλημένους
  Ξαναείδαμε τον Ρέμο πλείστες όσες  φορές μέσα στην κρίση  λαμβάνει  "χοντρό νυχτοκάματο"  για  εμφανίσεις της μία βραδιάς σε   τουριστικούς προορισμούς όπως η Μύκονος
  Είδαμε καταγγελίες σχετικά με  μή- δηλωμένα  υπέρογκα  έσοδα
Είδαμε πολλά
Ενώ βλέπαμε  κόσμο να  χάνει την δουλειά του, να πετσοκόβονται οι συντάξεις και οι μισθοί του , να  χάνει τα σπίτια  του, να καίγεται απ τα μαγγάλια  ζωντανός και τους πολιτικούς   αριστεράς και δεξιάς να μας  εξηγούν πως "δεν γίνεται να  σωθεί αυτός ο κόσμος γιατί δεν υπάρχουν λεφτά" , την ίδια  στιγμή παράλληλα  βλέπαμε τον Ρεμο να  διασκεδάζει με το  αζημίωτο μια  κοινωνική τάξη που χε λεφτά όχι για  ξόδεμα αλλά εντελώς για πέταμα
Πως γίνεται την ίδια στιγμή που ένα ολόκληρο κράτος δεν είχε  τα στοιχειώδη  χρήματα  για  τους πολίτες  ένας  γόνος τριτοδεύτερου επιχειρηματία να  χει για ξόδεμα  10 φορές  απ όσα χρειαζόταν για να σωθούν 30 χιλιάδες άνθρωποι που ζούσαν κάτω απ τα όρια της φτώχειας;
Και τώρα ;
Που  το οικονομικό περνά σε  2η μοίρα μιας και η δημόσια υγεία  είναι το  πρώτιστο  βλέπουμε ξανά τον Ρέμο να  ψυχαγωγεί όλους αυτούς που ουσιαστικά  θέλουν αν διασπείρουν τον ιό...με το αζημίωτο φυσικά γιατί και αυτό είναι μια  δουλειά
και παρά το γεγονός πως είναι μια δουλειά που δεν χρειάζεται κάποιος να την κάνει, πάντα  θα βρίσκονται  πρόθυμοι να την φέρουν  εις πέρας



διαβάστε εδώ το νέο κεφάλαιο του διηγήματος
"Η παστρικιά"



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ένας Πόντιος τιμά δια της τέχνης την γιαγιά του

 Από τον Χρήστο Τσάμη ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΗ ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ ΤΗ ΜΑΧΗ ΠΟΥ ΚΑΤΑΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΥΞΕΙΝΟ ΠΟΝΤΟ ΓΕΝΝΗΜΕΝΗ ΣΤΟ ΣΟΧΟΥΜ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ ΤΟ 1930… Η γεροντική άνοια είναι μια ασθένεια που φθείρει την ανθρώπινη ύπαρξη και αλλοιώνει κάθε στοιχείο του ανθρώπου και καταλήγει στο θάνατο. Προσπάθησα να μνημονεύσω κάθε στοιχείο της μορφής της μέσω των αντικείμενων της καθημερινότητάς της. Μέσα από την εικόνα της γιαγιάς μου· από το σώμα–πορτραίτο θέλησα να αποδομήσω και να συνθέσω μια εικόνα οικεία για να αναδομηθεί σε μια εικόνα μνημειακή με δομικά υλικά τις μνήμες και τα βιώματα της παράδοσης και της ταφικής μας τελετουργίας. Τα διάφορα υλικά που έχω χρησιμοποιήσει, κατά κύρια βάση ευτελή, έχουν συμβολικό χαρακτήρα και αντιπροσωπεύουν τη λεπτή γραμμή μεταξύ ζωής και θανάτου, και τη φθορά των χαρακτηριστικών της μορφής και της συμπεριφοράς της γιαγιάς μου. Λειτουργούν όλα ως προσωπικά αντικείμενα της αποθανούσας γιαγιάς μου Μάχης...

ΠΑΟΚ- Κυπελλούχος Ελλάδος 2021(φωτο-αφιέρωμα)

 

principled struggle- διήγημα

principled struggle- διήγημα :  O Μπέρκ βρέθηκε  το 1983 στην Τσεχοσλοβακία Ως μέλος  διεθνούς ένοπλης οργάνωσης που χτυπούσε  δυτικούς  στόχους καταπίεσης  ανά τον κόσμο ...