Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Οι σχέσεις μίσους ακροδεξιάς και Παοκ

 
Ο Παοκ όπως και άλλα προσφυγικά σωματεία συγκροτήθηκαν  εξ αρχής απ τα χαμηλότερα λαϊκά  στρώματα.
Εκτός από λαϊκός ο κόσμος που τον συγκροτούσε  ήταν  και αριστερών  πεποιθήσεων, μιας και  η  ίδρυση του  (όπως και άλλων ομάδων )έγινε στα δύσκολα προπολεμικά χρόνια σε συνθήκες πλήρους  εξαθλίωσης όχι μόνο  των προσφύγων αλλά της εργατικής τάξης  γενικότερα
   Οι ομάδες τότε   αποτελούσαν  μεταξύ άλλων και έναν συνδετικό  κρίκο  των  φτωχών  . Εντός τους νιώθαν  μια κάποια ασφάλεια απ τον αστυφύλακα αλλά και  απ  την επιθετικά ρατσιστική τάση  των γηγενών , των  αστών και των μεσοαστών που θέλαν να γίνουν αστοί και βλέπαν τον πρόσφυγα και τον εργάτη  ως απειλή
  Μεταπολεμικά δεν άλλαξαν και πολλά  πράματα  στις προσφυγικές γειτονιές (για την ακρίβεια , η Ελλάδα ποτέ δεν έλυσε το προσφυγικό  που προέκυψε την δεκαετία του 20, απλά οι  πρόσφυγες με χίλιες δυσκολίες και  σε   ορίζοντα  δυο  γενεών κατάφεραν να σταθούν στα πόδια  τους όπως - όπως με  δικές τους κυρίως προσπάθειες )
   Σε όλον αυτόν τον ιστορικό ρου  η ακροδεξιά πάντα  έβλεπε  με  άσχημο μάτι  ομάδες σαν τον παοκ, της  Καλαμαριά  , τον Πανιώνιο κλπ
   Εν τούτοις δεν δίστασε  μέσω "αντιπροσώπων" να  επιχειρήσει εισοδισμό και στα λεγόμενα "προσφυγικά σωματεία" αλλά πάντα διατηρώντας  την καχυποψία  της απέναντι  στους  πρόσφυγες.
   Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση πρώην μέλους της  Χρυσής Αυγής  , ποντιακής καταγωγής που  αποκάλυψε πως  η οργάνωση προς τα έξω κόπτονταν  για  την γενοκτονία των ποντίων αλλά στις εσωτερικές της διεργασίες  δεν έλλειπαν  ούτε στιγμή  οι ρατσιστικοί σχολιασμοί και η  εχθρότητα προς  το ποντιακό στοιχείο
  Και ο παοκ (και όλα  τα προσφυγικά σωματεία) μπορεί να  βιώσαν αρκετές  φορές "επιθέσεις  φιλίας" από δεξιούς και  ακροδεξιούς πολιτικάντηδες , όμως ποτέ  , μα ποτέ δεν απεκόμισαν κάποιο όφελος ή  υποστήριξη από αυτούς
   Εξ άλλου η ακροδεξιά πάντα στην Ελλάδα  ήταν μια   υπόθεση μανιατών (χωρίς αυτό να σημαίνει πως κάθε μανιάτης είναι και   ναζιστής -οι περισσότεροι όμως νεοναζί ηγέτες  ήταν και μανιάτες )
    Ο Τζήμερος  σίγουρα  δεν είναι μανιάτης , είναι όμως  ακροδεξιός  και ως τέτοιος  είναι ειλικρινής (σε αντίθεση με κάτι Βελόπουλους που  δήθεν σκίζουν τα ιμάτια τους για τον παοκ και στην βουλή  ψήφισε κατά- δηλ΄ υπέρ του  υποβιβασμού  του παοκ).
    Στο μυαλό του "ειλικρινούς ακροδεξιού"Τζήμερου  δεν υπάρχει χώρος  για πολιτικάντικα  παιχνίδια φιλίας με προσφυγικά σωματεία. Αυτό που κάνει ο Τζήμερος  είναι να δείχνει το αληθινό πρόσωπο της άκρας δεξιάς,  παρουσιάζει την εικόνα της άκρας δεξιάς αφού γίνει καθεστώς και γνωστοποιεί  κάθε φορά ποια θα είναι η στάση  της απέναντι σε ότι αυτή θεωρεί μιάσματα  για αυτό και καταφέρετε  από τώρα , πολύ πριν γίνει καθεστώς κατά μιας σειράς  κοινωνικών ομάδων (πρόσφυγες, αριστεροί, φοιτητές,  φαρμακοποιοί, εργαζόμενοι, χαμηλόμισθοι, άνεργοι)
υγ-το εν λόγο ποστ δεν έχει καμιά  διάθεση να  υπερασπίσει  κανέναν  Ζαγοράκια  κι αφορμή  για  να  γραφτεί  ήταν η  προσβολή  στο πρόσωπο των οπαδών της  εν λόγο ομάδας την οποία αναφέρει και  ως "Μπαοκ" θεωρώντας προφανώς  ο  ακροδεξιός πολιτικάντης πως θα καταφέρει να την μειώσει



επίσης
ακούστε  στην εκπομπή radio  gunsun 14
τις κοινωνικές προεκτάσεις που  λαμβάνει η επίθεση  Ολυμπιακού κι κυβέρνησης κατά του παόκ

   

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ένας Πόντιος τιμά δια της τέχνης την γιαγιά του

 Από τον Χρήστο Τσάμη ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΗ ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ ΤΗ ΜΑΧΗ ΠΟΥ ΚΑΤΑΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΥΞΕΙΝΟ ΠΟΝΤΟ ΓΕΝΝΗΜΕΝΗ ΣΤΟ ΣΟΧΟΥΜ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ ΤΟ 1930… Η γεροντική άνοια είναι μια ασθένεια που φθείρει την ανθρώπινη ύπαρξη και αλλοιώνει κάθε στοιχείο του ανθρώπου και καταλήγει στο θάνατο. Προσπάθησα να μνημονεύσω κάθε στοιχείο της μορφής της μέσω των αντικείμενων της καθημερινότητάς της. Μέσα από την εικόνα της γιαγιάς μου· από το σώμα–πορτραίτο θέλησα να αποδομήσω και να συνθέσω μια εικόνα οικεία για να αναδομηθεί σε μια εικόνα μνημειακή με δομικά υλικά τις μνήμες και τα βιώματα της παράδοσης και της ταφικής μας τελετουργίας. Τα διάφορα υλικά που έχω χρησιμοποιήσει, κατά κύρια βάση ευτελή, έχουν συμβολικό χαρακτήρα και αντιπροσωπεύουν τη λεπτή γραμμή μεταξύ ζωής και θανάτου, και τη φθορά των χαρακτηριστικών της μορφής και της συμπεριφοράς της γιαγιάς μου. Λειτουργούν όλα ως προσωπικά αντικείμενα της αποθανούσας γιαγιάς μου Μάχης...

ΠΑΟΚ- Κυπελλούχος Ελλάδος 2021(φωτο-αφιέρωμα)

 

Η αστυνομική οικονομία της κυβέρνησης

Μια οικονομία που υπάρχει   για να συντηρεί  την αστυνομία πριν φάει  τις σάρκες της είναι ικανή να  καταστρέψει το σύνολο της κοινωνίας